TOP cviky, které vás ráno dostanou na nohy

Ráno máte problém rozlepit oči, trvá vám několik dlouhých minut vykopat se z postele a většinu činností spadajících do vaší ranní rutiny provádíte ještě v polospánku. Rána představují problém pro mnoho z nás, zatímco někdo je ihned po probuzení jako rybička, jiný se ještě několik hodin poté cítí pod psa a vše mu trvá. Jestliže i vy s ranním vstáváním bojujete, stejně jako s aktivitami, které jsou pro vaše ráno typické, pak jste tu správně. Prozradíme vám cviky, které vás ráno dostanou na nohy!

Cviky, které vás po ránu dostanou na nohy

Možná je pro vás cvičení hned po ránu nepředstavitelné, ba dokonce noční můra. Nebudeme lhát, že vám to možná několik dní potrvá, než vám tato nová činnost zapadne do stereotypu, ale věřte, že zanedlouho si na cvičení vaše tělo zvykne a bude vám tak připadat naprosto normální. Tak si pojďme prozradit cviky, které vás ráno dostanou na nohy a pomohou vám rána lépe zvládat.

Dámské kliky

Kliky všichni určitě moc dobře známe. Kdo v nich není až tak zběhlý nebo není zvyklý je cvičit, ten může vsadit na jejich jednodušší alternativu – tedy na dámské kliky. Ty se provádí tak, že klečíte na kolenou a nohy máte překřížené ve vzduchu. Co se týče počtu, není radno nic přehánět. Proto vám po ránu bohatě postačí, pokud uděláte dvacet kliků, to vás dostatečně zahřeje.

Dřepy

Není nic jednoduššího, nežli udělat několik dřepů. Rozkročte nohy na šíři ramen a poté pomalu a plynuje klesejte, dokud vaše kolena nesevřou pravý úhel. Poté se stejně pomalu a plynule vracejte do výchozí polohy a opakujte 25x ve dvou sériích.

Běh

Také jste se vždycky divili těm bláznům, kteří již v brzkých ranních hodinách obutí do pohodlných kecek uháněli ulicemi? A co kdybyste je přestali považovat za blázny a přidali se do jejich řad? Běhání hned po ránu má několik pozitiv, především pak to, že vás to příjemně nabudí a nastartuje do nového dne.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *