Nezařazené

Tipy, které vás přiblíží úspěchu v zaměstnání

Jestli máte pocit, že v zaměstnání nejste tak úspěšní, jak byste si představovali, nebo máte obavy, že za vámi není práce dostatečně vidět a vedení by tak mohlo přehodnotit vaše působení ve firmě, je čas si trochu upravit pověst a naučit se několik dobrých návyků, díky nimž se stanete úspěšným a hlavně nepostradatelným členem týmu.

Plánování je jednou z nejdůležitějších částí každého úkolu

Plánování, organizace a automatizace práce, pracovní rutina, to všechno jsou kroky, které vás posunou v zaměstnání na výsluní zájmu šéfa, protože vaši činnost zefektivní. Spousta lidí nestihne všechny své denní úkoly prostě proto, že neumí hospodařit se svým časem. Úkoly se tk pomalu hromadí, přestanete stíhat termíny, uchylujete se k výmluvám a výsledek? Jste za nespolehlivého.

To vše změní pevný a neměnný harmonogram, díky němuž vznikne rutinní návyk, který nedává prostor prokrastinaci. Správně rozplánovaný pracovní den střídá čas hlubokého soustředění s volnějším režimem, to vše navíc s ohledem na množství práce, které potřebujete za den stihnout. Emaily klidně můžete vyřídit u ranní kávy, zároveň si v hlavě rozfázujete úkol, na němž právě pracujete. Čas po obědě, kdy nejste příliš schopní se soustředit, věnujte pracovním poradám. Když budete mít na vše pevně stanovený čas, minimalizujete prostoje a zautomatizujete vaše povinnosti do takové míry, že se stanou běžnou součástí dne nikoliv nepříjemným vyrušením.

Delegace a asertivita vám ušetří čas

Jestli si myslíte, že čím víc práce budetre pro firmu dělat, tím uznalejší k vám šéfové budou, máte to trochu popletené. Pokud se zahltíte množstvím práce, kterou ani nejste schopni v řádné pracovní době splnit, místo úspěchu vás čeká pěkný malér. Chyba z nedostatku soustředění díky věčné únavě na sebe nenechá dlouho čekat.

Važte si svého času a především važte si sami sebe. Nenechte se zatlačit do kouta prosbičkami kolegů a řekněte ne vždy, když víte, že nemáte dost času na to, abyste si přibrali další práci. Naopak buďte to vy, kdo v rámci dodržení termínu deleguje dílčí úkoly na své kolegy. Právě to jsou vlastnosti úspěšného člověka, jimiž můžete vybudovat svou kariéru.

Předchozí článekDalší článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *