Komerční články

Jak překonat letní vedra během těhotenství?

Těhotenství sice není nemoc, ale některé situace dávají nastávajícím maminkám pořádně zabrat. Během letních dnů je může trápit nadměrné pocení, nepříjemné otoky či nespavost. Prozradíme vám, jak se těchto problému co nejrychleji zbavit!

Co na sebe?

Pozor na oblečení i boty, drahé maminky! Vezmete-li na sebe oděv z nekvalitních a umělých materiálů, bude se na vás v zápětí nepříjemně lepit a propotíte se skrz na skrz.

Jednoznačně správnou volbou je vzdušné a příjemné oblečení z přírodních materiálů jako je len, bavlna či hedvábí.

Zbavte se otoků!

Nejčastěji si stěžují těhulky na otoky nohou. A vysoké letní teploty jsou pro otoky ještě nepříjemnější.

Několikrát během dne si doma osvěžte nohy ve sprše studenou vodou a nohy podkládejte polštářem do vyvýšené polohy. Dbejte na pravidelný pohyb a zajděte si na masáž.  Určitě se vám uleví!

Pro klidné spaní

Zásadní roli zde hraje umístění ložnice. Praží celý den do místnosti sluníčko  nebo máte podkrovní ložnici? Bráníte slunci pomocí žaluzií, mohutných závěsů nebo máte na oknech jen lehoučké dekorační závěsy? Je potřeba se zaměřit na každý detail, který může spánek během horkých letních nocí ovlivnit.

Důležitý je nejen materiál vašeho oblečení, ale také lůžkovin! I v tomto případě sáhněte po vzdušném a přírodním materiálu.

Čas horkých neprospaných nocí se snažte eliminovat pomocí jednoduchých triků. Dopřejte si ještě těsně před spaním studenou sprchu. Do osušky se neschovávejte, nechte tělo samovolně uschnout.

Klidné spaní
Klidné spaní

Náš tip:

Schovejte si na pár hodin do mrazáku ručník a vezměte si jej do postele. Položte si jej na zátylek a spokojeně usínejte.

Pozor na sluníčko a pitný režim!

Dávejte si velký pozor na dodržování pitného režimu! Organismus se v létě daleko rychleji přehřívá a dehydratuje.

Bez láhve s vodou by domácí prostředí neměl opouštět nikdo, obzvlášť pak těhotná žena. Vysoké teploty či prudké změny tlaku (například před bouřkou) způsobují nízký krevní tlak a můžou vás přepadnout pocity závratě či omdlení.

Dodržujte pitný režim
Dodržujte pitný režim

V takovém případě si co nejrychleji sedněte či lehněte a nohy rychle nahoru. Nezabývejte se tím, že jste na veřejnosti a už vůbec se nestyďte! Je to nepříjemná, ale nezbytná situace.

Nevystavujte se ani přímému slunci, hlavně ne v poledních hodinách, kdy je sluneční záření nejintenzivnější. Pokožka těhotné ženy je mnohem citlivější a opalování se raději vyhněte.

Předchozí článekDalší článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *