Móda & Krása, Zdraví

Jak na postavu do plavek

Nastává období jara, zimní oblečení postupně odkládáte do svých šatníků a začínáte pomalu uvažovat na letní dovolenou. Plavková sezóna se neúprosně blíží a mnozí z vás děsí pomyšlení nad svou postavou v plavkách.

Jestli je to zrovna váš případ, můžu vás uklidnit. Ještě pozdě to změnit a něco se sebou udělat. Právě teď je správný čas trochu na postavě zapracovat, aby bylo na pláži čím se chlubit.

Správný jídelníček

Každý den by pro vás měl začít snídaní. Je to nejdůležitější jídlo celého dne, pokud je dostatečná a vyvážená. A proč? Snídaně vám nastartuje metabolismus pro celý den. Poté by měla přijít svačina, nejlépe v podobě nějakého ovoce. K obědu zkuste vynechat tučná jídla a jídla bohatá na rychlé sacharidy. Další svačinka by měla být v odpoledních hodinách (raději zeleninu  bílkoviny) a nejpozději tři hodiny před spánkem si dejte večeři. Ve večerních hodinách omezte sacharidy a zaměřte se na bílkoviny. Sacharidy jsou vhodné v dopoledních hodinách.

Tělo v pohybu

Úpravou jídelníčku to ale nekončí. Důležitý je rovněž pohyb. Při sportu nejen podporujete hubnutí, ale  hlavně formujete a zpevňujete svou postavu. Pro spalování tuků je nejvhodnější rychlá chůze, běh i rotoped, jinými slovy kardiocvičení. Při tomto cvičení spalujete již po dvaceti minutách, mějte však na paměti, že nesmíte ze začátku nic přepálit. Cvičení by ztratilo správný efekt. Pokud se dáte do sportu, věnujte se mu maximálně 6 dní v týdnu a sedmý den si dejte vždy odpočinkový a věnujte se relaxu. Ze začátku, pokud jste netrénovaní, stačí sportovat 2 – 3x týdně a dávky stupňovat.

Tvarování postavy

Jestli jste plní elánu a nechcete nechat nic náhodě, svou perfektní postavu podpoříte několika jednoduchými cviky. Můžete si zaskákat přes švihadlo, udělat si pár lehů-sedů či několik sumo dřepů. Tyto cviky můžete různě střídat s během či rychlou chůzí. Domácí cvičení můžete využít v případě, když není hezké počasí a nechce se vám běhat venku v dešti.

Předchozí článekDalší článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *