Móda & Krása, Zdraví

Jak na postavu do plavek za 30 dnů

Mnoho žen se nadcházející plavkové sezóny děsí a doma se před zrcadlem bezradně pozorují a přemýšlí, co se svým tělem dělat, aby mohly v létě na pláž. Není se čeho bát, následujících 30 dní na přípravu do plavek stačí. A ještě uděláte něco dobrého pro zdraví.

Možná si myslíte, že měsíc není až tak moc času na formování postavy, tento jednoduchý program cvičení celého těla je ale připravený tak, aby vás v co nejkratším možném čase zpevnil a ubral tukovou vrstvu.

Nezapomínejte ovšem na to, že bez ohledu na to, jak moc se cvičení budete věnovat, vždy to je jen část cesty, protože to klíčové je a vždy bude vyvážená strava. Zapomeňte na diety, kterými své tělo jen bez viditelného výsledku ničíte. Nic nemůže nahradit zdravé stravování a pravidelné tréninky, když chcete zhubnout. Tyto tipy na cviky pro každý den, vám pomohou vypadat rychle co nejlépe.

Cviky pro každý den, které zvládnete i doma

Prkno neboli plank, při němž zapojujeme většinu svalů v těle.

Dejte si postupné cíle, začněte na půl minuty výdrže a postupně to zvyšujte. Stejně tak můžete dělat různé obměny prkna, ale to až tehdy, když se naučíte pořádně základní techniku.

Dřepy pro pevné nohy a pěkný zadek

Dřepy dělejte tak hluboko, kam vám to tělo dovolí. A postupně po pár dnech přidávejte počet provedených dřepů. Až si budete technikou jistí, vezměte si do rukou činky, abyste zapojili více částí těla.

Kliky pro krásný dekolt

Kliky dělejte v takovém rozsahu, kam vám to tělo povolí. Je lepší dělat je menší, ale kvalitně. Nikam nespěchejte, kliky dělejte v klidu, pomalu.

Angličáky pro pevnější tělo

Angličáky nejprve provádějte pomalu a zaměřte se u toho na správnou techniku, tak abyste dokázali perfektně synchronizovat jednotlivé pohyby.

Výpady pro krásné křivky

Výpady můžete dělat v nejrůznějších variantách, ale nejprve začněte od těch nejjednodušších. Nohy postupně střídejte, ať nemáte namakanou jen jednu půlku těla. Až si budete technikou jistí, vezměte si do rukou činky,  abyste zapojili více částí těla.

Tip: Při provádění některých cviků jsou potřeba 2 lehké činky, ty můžete nahradit lahvemi s vodou.

Předchozí článekDalší článek