Zdraví

Cviky na břicho – opět v dobré kondici

Bříško je patrně nejčastější problém, který potrápí i cvičící lidi. Mnohdy můžeme provádět cílené cviky na břišní partie, ale stejně kýžených výsledků nedosahujeme. V oblasti břicha se tuk hromadí více než na jiných partiích těla. Platí to nejen pro většinu mužů, ale i vysoké procento žen, kterým se mnohem častěji tuk ukládá v oblasti stehen a boků. Ovšem právě ženy na sobě snášejí obvykle i menší množství tuku hůře.

V případě plnějších boků lze ještě hovořit o přitažlivých ženských tvarech, ale v případě bříška to zcela jistě neplatí.  Pouhým cvičením tuk s břicha neodstraníme. Je pravdou, že se tuk spaluje vždy stejnoměrně z celého našeho těla. Problémové partie odolávající nejdéle nejsou problémem proto, že bychom je málo cvičili. Hustota tukových buněk je zde mnohem vyšší, proto se právě zde udrží zásoby logicky i déle. Cílené cviky na břišní partie mají význam v okamžiku, kdy ke cvičení přidáme ještě i zdravý jídelníček.

Detoxikace organismu zkrátí vaší cestu k cíli

Ovšem pozor tomu by měla předcházet detoxikace organismu. Do těla zaneseného různými jedy – toxiny, nemohou pronikat živiny. Pokud jste si dali na večeři smažený řízek a následující den nastartujete ovocem či zeleninou nečekejte ihned světoborné výsledky. Začíst jíst zdravě se určitě vyplatí, ale bude trvat mnohem déle, než se tělo samo zbaví časem všech jedů. Urychlit lze tento proces správnou detoxikací, následnou zdravou stravou a pravidelným cvičením.

Cviky na břicho

Mimo cviků na břicho jsou neméně důležité i další cviky. Vypoulené bříško je známkou i ochablých zádových svalů. Soustřeďte se tedy nejen na cvičení břicha, ale i ostatní tělesné partie. Dnes vám však přinášíme cviky cílené na bříško. Cviky dělejte denně 7 minut po dobu 10 dní. Poté si dejte den pauzu a cvičení opakujte celkem 3x. Budete-li jíst zdravě a cvičit výsledky na sebe nenechají čekat. S chutí do toho, půl je hotovo.

Další článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *